Friday.

Godmorgon bloggläsare!
Idag är det fredag och jag är ledig. Sjukt skönt. Dagen ska jag spendera till att sola på altanen och sedan förflytta mig till Veberöd och chilla ikväll.

Min handled är totalt uppsvullen forfarande och lite småblå sådär. Inte okej.

Igår efter skolan tog jag, Nils och Fia vårt pick och pack och förflyttade oss till Per Tutti där vi käkade sjukt god glass. På kvällen grillade vi och mös i stadsparken, sjukt mysigt. Dock luktar jag fortfarande grillrök trots att jag har duschat, usch.

Ha en bra dag, puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej :)



Vill du vara med i min tävling om valfria lösnaglar och smycken från VictorianDreams.se?



Kram

2010-04-16 @ 10:35:48
URL: http://hannahsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0