Sol.

Har ni sett vädret ute?! Heelt fantastiskt. Efter skolan idag gick jag, Nils och Paxel till glasskulturen och käkade sjukt mumsig glass och solade. Det är så underbart när det är för varmt att ha jacka på sig. Nu kollar jag på mean girls för tusende gången och har nyss målat naglarna med hjärtan på. :)
Imorgon går jag i skolan mellan tjugo över åtta och halv fem. Inte så mysigt som man kan tro. Uppdateringen blir såklart därefter. Dessutom har jag någon form av spanskaläxa som jag glömt.. Det är inte tipptopp.

Aja, ha en bra natt, använd kondom och kör lugnt! kram.


bild från lördagen. röda ögon är min och sandras grej..

Kommentarer
Postat av: ellen

ja absolut det tycker jag:) , men jag har inte bloglivin än , du kanske kna hjälpa mig med det?:)

2010-04-12 @ 21:02:20
URL: http://juustellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0