Regn, Sol, Höst?

Sådär, efter en improviserad bloggpaus under sommaren och lite till är jag nog tillbaka nu. Det är mycket lättare att skriva när skolan drar igång igen och man hittar på olika saker istället för att skriva varje dag att man bara suttit hemma och slappat eller solat, vilket jag gjort iprincip varje dag.
Ja, under sommaren har inget speciellt alls hänt, har varit en helt vanlig sommar med helt ovanliga vänner. Kreta besökte jag under två veckor, lite sisådär skoj, men kul att kunna sola och bada hela tiden. Nu längtar jag till skolstaten av bara den. Ska bli jäkligt härligt med rutiner och att träffa vännerna varje dag. Dock drar mitt skolår igång med en tre veckors estetkurs. Inte lika härligt, jag vill ha historia och matte och allt annat som alla andra hatar och som jag älskar.
Jaja, what to say. Jag måste städa rummet nu. Ser ut som kaos.
älskade människor.
Ps. min lycka är total, för taylor swift har släppt en ny singel. Och jag har lyssnat sönder alla dom andra, så det är fett nice. Måste köpa hennes album när det kommer i oktober.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0