skolstart och annat

För så är det. Igår började skolan för mig, vi var på en gård ute i ingenstans och skulle testa på hur det var att vara statare på 1920-talet.. jag har aldrig gjort nåt tråkigare och jobbigare i hela mitt liv. Däckade så fort jag kom hem och bloggade därför inte igår.
Idag har jag haft min första "riktiga" skoldag, vi hade matte hela dagen vilket kanske var sådär. Men det var väldigt trevligt att träffa alla och börja få ordning på saker och ting igen. Det nya schemat jag fått är heeelt super, vilket gör mig väldans glad.

Imorgon ska vi göra något slags naturgrejs.. det går nog ut på att klappa getter misstänker jag starkt. menmen, kan säkert bli skoj det med.



Love.


mi amore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0