Torsdag.

Hello, bra dag? Jag har en sisådär dag. Jag har fortfarande jättejätteont i huvudet vilket jag haft i flera dagar nu och är mer än lovligt trött på. Jag mamma och min lillebror var hos mormor och morfar och tog en fika, mysigt. Men nu har jag noll att göra, funderar på att skriva i min loggbok till skolan, vilket jag struntade i att göra när vi skulle göra det.. Men samtidigt.. orkar jag det nu? nä.  Jag fattar inte riktigt det där med loggböcker, tror läraren att nån liksom är totalt ärlig i dom? Alla lär skriva "idag gjorde vi det och det, det var jättekul." och det är ju inte sant.. Hehe det kanske jag ska skriva. Då blir Mia nog glad..
Aja, 'nuff svammel, nu ska jag slänga i väg ett mail till Disa som har parkerat sin rumpa i turkiet i två veckors tid. inte ok.

Kram.

Kommentarer
Postat av: matilda

godkväll. allt bra med dig? jag har precis fixat mina naglar, tog sin glada tid. vad tycker du?

2010-08-13 @ 22:33:53
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0