Juni. Sommar. Förändring.

Hejsan små människor.
Nu är det officiellt sommar, och idag är det tillochmed bra väder! Jag börjar klockan nio och ska ha estetkurs, sjukt nice. Men jag är nog den enda i klassen som tycker det ska bli kul. Resten är sjukt boring.

Igår tog jag tag i en jävligt svår grej, men nu känns det bara skönt att allting är över, jag måste lära mig att inte alltid vara andra till viljes. Utan tänka på vad jag själv vill, vem jag mår bra med och hur jag mår bra. Men det är svårt det där.

På fredag är jag ledig vilket betyder att jag och mina små vänner ska mysa till det med grillning i stadsparken torsdag kväll. På fredag ska jag ha reunionstrams med min gamla klass, men det kommer säkert bli trevligt med.

Nu går snart bussen. Love yah!

Idag kör jag på shorts. Bryr jag mig om det blir kallt? Nope.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Alicia Keys och Jessica Alba är lika varandra? :)

2010-06-02 @ 17:08:36
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0