Long time no see.

Okej, jag älskar att blogga egentligen. Det känns bara som om jag har ett tråkigt liv.. menmen. Eftersom jag snackat så mycket om hur jag vill att en framtida pojkvän ska vara har jag nu gjort en lista. (mohahaha, you better obey)
1. Inga fukking godnatt/godmorgon-sms. Då blir jag deprimerad. Jag klarar inte sånt.

2. Inget gullegull-du-är-sååå-söt:ande. För det gör mig pissed. När jag har mens och känner mig äcklig och tjock, då får du dock kalla mig söt och vacker. Aldrig annars.

3. När jag är med mina vänner och du är med är det jag som bestämmer när vi ska pussas och kramas, du får liksom inte avbryta mina vänner mitt i en mening. När vi är med dina vänner, visst gå på som duu vill.

4. Ingen jäkla tofflande. Då är det bättre att du är lite elak. Du ska festa på ditt håll och jag på mitt. Vi ska inte skippa saker med våra vänner bara för att vara med varandra. Och ABSOLUT ingen avundsjuka när jag hänger med killkompisar, då måste jag nog döda dig..
5. Svartsjuka, I hate it. Om jag är tillsammans med dig är det dig jag tycker mest om right..? Då lär det ju inte betyda något om jag dansar med en annan kille eller smsar med honom.

Dock, det allra viktigaste är förstås att du tycker om mig som jag är och att det pirrar sådär fint i min mage när jag tänker på dig.

Och jepp, jag är brutal. Och ärlig som fan :)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

kul att du vill vara med och tävla om ringen :D vinnaren dras om bara några timmar!! :D så håll utkik!



Hoppas allt är awesome annars!! Många kramar!

2010-05-18 @ 23:58:35
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Charlotta

HAHA, du blev typ min idol nu lite! Jag gillar det :)

2010-05-26 @ 17:35:22
URL: http://enflygandestrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0