Äntligen tillbaka

Hejsan peeps! två veckor sen jag bloggade sist. Blev sjuk och sedan la min dator av så det var inte direkt så mycket att göra. Dagen innan jag var sjuk var jag på darins signering iaf. Så det kommer kanske en bild på det senare, och jag ska verkligen försöka sätta igång med bloggandet nu när datorn är tillbaka på plats.

Just nu är det väldigt mycket skola, vi har estetkurs och går till fyra varje dag. Väldigt jobbigt, dessutom är läraren vi har där rätt fucked up.. så rätt hårt alltså.


Dagen idag ägnade jag åt att stå på marknaden och dela ut information om ungdomsrådet i min kommun. Samt leka med barn för kommunens räkning. Nu är jag sjukt trött eftersom jag sov i veberöd inatt och var tvungen att gå upp klockan tjugo över sju imorse för att ta mig in till Kävlinge. Så alla planer för ikväll ställde jag in i ren sömnkoma.


Snart ska jag nog gå och lägga mig för att sova igen inför skolveckan. Men först ska jag kolla några avsnitt av family guy. världens probably bästa serie.


Kram


jag och annie lekte med webbkameran för ett tag sen.
lekte fjortizar. ohyessh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0