godmorgon världen!

Hello små sötnosar! Nu är det dags för tisdagspeppen att sätta igång. Jag börjar skolan klockan nio, så det är snart dags att förflytta sig mot bussen och estetkurs. Finns en risk att jag överlever det idag eftersom annie måste vara där! Efter skolan ska jag på möte vilket gör att jag nog inte är hemma igen förren vid åtta tiden.. usch. Menmen, det är ett kul möte :)

Såhär ser jag ut idag:


skitsvårt att lyckas med självutlösaren.. tog säkert fem minuter att
få till en hyfsat bra bild. menmen, det får vara så ;)



Kram!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Läsa något som sticker ut i mängden? Den 3 Oktober åker jag som volontär till Zimbabwe i Afrika och tar hand om lejonungar! <3

2010-09-07 @ 15:20:45
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0