Snart sovdags.

Hello bloggis!
Just nu ligger jag i mina föräldrars överbekväma säng och har nyss kollat klart på idol. Det här med att fotbollen och premiären av idol är samtidigt är nog planerat av tevekanalerna för att orsaka slitningar i familjen. Dom manliga delarna av familjen nilsson (bror och papps.) tycker det är livsviktigt med fotboll. Vi kvinnliga delar (jag, mamma, syrra) tycker det är å andra sidan nästan dödligt att missa idol. hårt det där.


Dagen idag har ägnats åt att spela teater iklädd en mycket stor peruk och höga klackar. sisådär kul när större delen av dagen bara gick åt till att titta på när det var en maaassa regi. suck. Efter skolan drev jag runt litegrann innan jag mötte upp Lizzie och vi gick på möte tillsammans, och detta mötet då handlar om en bok. En bok där jag ska skriva en text och Lizzie ska rita lite bilder. Kommer bli superkul och tänk sen i framtiden när jag kan skryta om att jag faktiskt har blivit publicerad och fått betalt för det. Inte lite coolt.


Imorgon kör vi igång igen med teater och fortsätter snabbt där efter med träning av småbarn. Kommer bli ytterliggare en fullspäckad dag. Men tänk vad skönt när det blir helg och man får sova! Det är så jag ser det, desto stressigare vardagar desto mysigare helger.


Men nu blev detta inlägget alldeles för långt. Jag lämnar. Puss



Fucked up bilder.. anledningen till att det ser ut som om
jag är korthårig är att jag har en fläta bak på ryggen..

Kommentarer
Postat av: Sannie

spar och gör det själv sen en vacker dag! :D

2010-09-07 @ 21:24:12
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0